sämst

Vilken dålig dag, den har varit allt annat än bra skulle jag kunna säga.
Föreförsta har jag varit dötrött hela dagen, fick flyga upp ur sängen imorse då det var någon slags skalbagge som kände för att ge mig sällskap. Sånna äckel får inte vistas i min säng och gärna inte i mitt boende i huvudtaget.
Min fina, rosa, älskade plattång har nu avlidit, vägrar att starta helt plötsligt och jag har provat alla uttag så det är inte det som är felet. Mina bästa plattis. =( Förr fick jag byta plattång varje år för att de var skit kvalitet och höll inte så länge så fick jag en frisörplattång, en dyr och fin än och det är den bästa jag någonsin haft och har hållit i ett par år nu.. tills nu då den kände för att plötsligt svika mig. Tack och lov att det är mössperiod nu och ett bra tag framöver men det är ju drygt de dagar håret ser förjävligt ut och man MÅSTE platta ner det lite eller om man ska på fest kanske man behöver platta håret innan man gör något annat med det!!! :o En ny plattång var ju inte det jag ville lägga mina pengar på nu!!
 
Förutom det så var dagen i skolan riktigt seg och tråkig. Vi hade seminarium kring uppgift 3 schemalagt till klockan 12 men ALLA var klar vid 10 och ville köra på med eftermiddagenspass direkt men det gick ju inte för tanten eller så vi fick sitta och vänta i 3 långa jävla timmar på att fortsättningen skulle börja. kan ni förstå hur drygt det var? Och när vi väl började lektionen igen så var ju alla typ helt förstörd och ja man var ju ännu mer trött och seg än innan så var väl ingen som orkade lyssna riktigt där då. Sjukt drygt!!
 
Fastadag på det, ingen lunch med andra ord. Kanske inte var något att rekomendera då det var en lång dag och tidig morgon så man blev hungrig vid lunchtid och resulterade till ont i magen av att ha ätit för lite.
Te blev min lunch, vatten mättar ju lite men det blev inte bättre för magen.
 
Aja för att sluta med något positivt så har jag betalat londonresan så nu är det bara att längta!!! :D
Och jag ha även blivit kallad till arbetsintervju så ska bli spännande, hoppas man har lite tur med sig. :D
 
Hoppas alla ha haft en bättre dag än mig, kramisar! <3
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

De svarade ju väldigt snabbt på jobbansökan! :)
Du får köpa en plattis på typ mediamarkt eller stå ut med mössa. Min har hållt i 2år och jag köpte den där för 199kr. :)

Svar: Ja verkligen, hoppas på lite tur bara för extrapengar sitter aldrig fel. :)Men jag kommer aldrig vilja gå tillbaka till en vanlig plattång nu då jag haft en frisörplattång och insett hur bra de är! Får kanske spana ut några och eventuellt önska mig en ny i julklapp då. För ett par år sedan fick ja önska mig en ny varje år innan jag fick denna. xD
Elin Andersson

2013-10-07 @ 21:51:45
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0