bingolotto

Äh skitbingolotto.. hade ingen tur idag var bara riktigt nära hela tiden, tror jag aldrig varit såhär pass nära.
i första bingon var jag 1 ifrån att vinna en lyxkryssning och 1 ifrån att vinna 250 kr på båda lotterna, ofta nära på samma ställen liksom. På andra bingon så blev jag väldigt tidigt 1 ifrån till vitvaror 30000 men inte under hela spelets gång kunde den siffran komma heller och inte heller till 250 kr som jag också va nära till då.
Runda nummer 3 hade jag 1 ifrån på flera ställen och ja jag va tamifan väldigt nära på allt då jag t,o,m hade rätt slutsiffra för att vinna en resa till Teneriffa, det brukar man aldrig ha men inte ens då kunde man få komma in på telefonen och vinna, nejnej. Det är inte meningen att jag ska få vinna tro jag, närmare kan man fan inte komma.. suck.
Aja gick ju inte back iallfall då jag vann 250 kronor på sverigelotten, så får väl vara nöjd med det iallafall. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0