shamponering

Innan jul så skrev jag att jag ville ha dessa produkter, det är ett shampo och balsam som ökar hårväxten med 3 cm mer varje månad. Jag och Nita ska prova det här nu och jag tror vi båda verkligen hoppas på att det ska funka så man få fint långt hår till sommaren. Så nu efter att jag tränat så tog jag ett bad och började dag 1 med shampot, inte ofta jag bada men tyckte det kändes lättast så då shampot ska sitta i några minuter, så drygt och stå rakt upp och ner i en dusch då, men så nu finns det ännu en grej att följa här på bloggen, fast detta kommer jag bara att skriva om efter några veckor då jag förhoppningsvis sett någit resultat. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Håller tummarna för att det funkar för oss. Ska lägga ut sådär imorgon på min blogg, orkade inte idag. Så om en månad (14/2) så ska jag se om det hänt något. Har tagit en förebild men tror dock inte det kommer synas så bra på bild.

Tycker schampot och balsamet hade en bra effekt på håret annars för det blev väldigt mjukt, mitt i alla fall. :)

Svar: Ja vore väldigt roligt om det funkade, jag snodde din idé med att måla på en tröja om det gjorde något, tyckte den var bra och enkel. :) Håller med om att håret blev mjukt, jag tog dessutom hårinpackning i längderna ist för annat balsam där så blev najs. :P hehe
Elin Andersson

2013-01-14 @ 20:31:14
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hur mycket kostar schampoot och balsamet, och vart kan man köpa det? :)
Hur mycket kostar bodyscruben som du säljer? :)
Många frågor! x)

Svar: http://harmonylife.se/index.php?route=product/product&path=59&product_id=52 På denna sida finns shampot och priser till det sedan står det också lite om det som kan vara intressant och läsa. :)

vilken body scrub mena du, den där från swedish spa som jag ha ? :)
Elin Andersson

2013-01-14 @ 20:34:39
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se
Postat av: Zenitha Nordqvist

Tog också hårinpackning på längderna. Har jag ofta där liksom. :)

Det där med att markera på en tröja tror jag blir bäst då man ska försöka mäta och se hur långt det vuxit. :) Spännande att se resultatet sedan. :D

Svar: aja samma här sen hade jag inget balsam för de är slut. :P hehe ja, ska bli jätte spännande. :D
Elin Andersson

2013-01-14 @ 23:00:53
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja den som du har lagt upp bilder på på bloggen :)

Svar: ordinarie pris på den är 145 kr men i varje katalog så är det rabatter och sånt på grejerna så i förgående katalog kostade den 69 kr och sedan vet man inte om det går lite uppåt eller neråt i nästa. nästa katalog bör komma vilken dag som hellst föresten.. :P
Elin Andersson

2013-01-15 @ 11:38:32
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0