MNL DAG 3 morgon

Nemen godmorgon då säger en trött Elin som ser halft drogad ut med det bjuder jag på.
Vaknade med halsont idag illa nog så idag får min vän vara Te och hoppas att det blir bättre.
Gick mycket bättre och få i sig frukost idag men jag saknar endå mina grötmornar, vaknade och hade typ glömt bort det hela lite så låg och tänkte hur gott det skulle bli med en macka sen bah: neee, sån frukost vare ju inte..
Men min frukost var endå helt okej idag : stekt ägg med skinka/kalkon, en liten skål god yogurt, och te med smak av rabarber och vanilj, godaste frukosten hitills iaf. xD
Trots min halsont så tänkte jag ta lite morgonträning på Eilerts super gym. ;) Troligtvis blir det lite springning på springbandet men får väl försöka ta det lite lungt så jag inte får ännu mer ont i halsen eller blir sjuk det vill jag inte bli.. men lika bra och köra på nu på morgonen även om man är trött som ett as för vet att jag kommer sega ner mig mer om ett par timmar.
 
Ha en bra dag, lär ju upptadera mer senare. :)

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Har du tur så mår du bättre senare på dagen och kanske orkar träna lite mer. :)

Svar: Ja jag tränade ganska bra endå, körde lite intervallträning ungefär men få se om jag kanske träna nåt ikv också. :)
Elin Andersson

2013-01-09 @ 15:56:36
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0