MNL DAG 18 (SHIT)

Detta inlägg tyckte jag passade som ett MNL inlägg just för att det handlar om en förändring av mig själv.
Jag satt och kollade igenom mina profilbilder på facebook och fann den där bilden då jag var ljushårig och tänkte fan vad fet jag var, vilket otroligt runt och tjockt ansikte jag hade. Denna bild är från oktober 2010, ett skolfoto från gymnasiet, så det är endast 2 år emellan den bilden och de 2 andra som är från i år.
Är det bara jag som tycker att jag blivit smalare i ansiktet, för jag är väl inte sådär rund nu?? :o Blir ju nästan äcklad av och se hur fet jag måste ha varit, fyfan vad fult och gud vad jag kände mig snygg helt plötsligt, eller ja jag tro jag fick lite bättre självförtroende nu och min motivation till träning höjdes en aning. ;p
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Du var inte fet då men du var rundare i ansiktet, det kan jag hålla med om. Nu är du inte rund i ansiktet och du har faktiskt förändrats en hel del. Då, på gymnasiet, så åt vi ju på donken varje vecka och vi "gymmade" någon gång iland. XD

Svar: Haha jag såg ju förfan ut som en fotboll i ansiktet. xD Känns iaf bra att du inte tycker att jag är så där rund i ansiktet nu, ursh. xPJa gud ja, kan hålla med om att jag har förändras, den där jävla donken asså.. xD Vi var ju där rätt ofta och ja tränade gjorde man väl inte särskilt ofta, någon gång i veckan bara. Nu skulle jag typ få panik om jag bara tränat en/någon enstaka gång i veckan, jag älskar att träna, tycker det är roligt och det är också lite som ett beroende att jag behöver träna för att min kropp ska må bra.:P
Det är tur att vi inte äter lika ofta på donken nu för tiden, förstår inte att vi hade råd med det då vi hade mindre pengar än vad vi ha nu. xD
Elin Andersson

2013-01-24 @ 22:44:41
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Alltid donken. XD Nu tycker jag inte om den maten längre och det är väl bra. :)

Ja, träna är skönt. Önskar dock att jag hade mer tid och pengar till det. Älskar liksom att vara på gymmet men har inte råd eller tid till det när jag vill. :( Men ska ta tag i det mer nu då jag kommer ha fler "lediga" dagar. :)

Svar: Ne jag gillar den inte så mycket heller nu för tiden, sen åt ju jag bara typ 1 sak på donken så man förstå ju om man bli less på de sättet också. Det är sån där mat man kan offra sig på om man har lite pengar och vill ha lunch eller något. :P
Ja precis, ja de kosta ju lite att ha kort på gym eller så, för mig är det typ ett måste och prioritera lite pengar till träning, vet att de kommer vara värt de pengarna i slutendan endå. Nu när jag är hemma i Timrå lite så passar jag ju självklart på och använder mina grejer här hemma så då har jag inte behövt skaffat något kort än, men måste göra de snart. :) Du få komma hit på "Eilerts super gym" och träna lite med mig vett ja ;P HAHA
Elin Andersson

2013-01-24 @ 23:59:52
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0