Fredag :D

Somnade sent inatt, vart jätte pigg då jag skulle lägga mig så låg vaken rätt länge vilket resulterade till att man va lite trött idag, sov till typ 1 sedan fick jag så lov och kliva upp och göra frukost. :)
Strax efter 2 kom mamma och hämtade upp mig så drog vi in till Birsta en sväng, skulle lämna tillbaka min gamla vattenkokare eftersom att den tappar grejs från botten, sedan fick jag höra att det stått i tidningen om att de försökt återkalla just den där sorten pga av nått värmeledningsfel, kanske därför den varit så seg och fått upp värmen hela tiden. Köpte också lite ljus på Ikea, hade ju bara köpt den vanliga storleken på värmeljus sist jag var där så nu köpte jag den större sorten och även några blockljus så nu har jag så jag kan göra det mysigt ett tag framåt. :)
Annars blev det mathandling på Ica Maxi innan vi hämtade pappa på hans jobb vid 4. :)
 
Jag och pappa bestämde oss för att åka ner och simma idag, var ganska skönt med några längder och lite bubbelbad så nu har jag kommit hem för ett litet tag sedan och ätit lite mat åså så ska jag planera lite inför kvällen nu som troligtvis blir bio. :)
 
Ha en bra kväll. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0