Dagen!! :)

Imorse ringde väckarklockan vid 07:00, en alldeles för hemsk tid att behöva kliva upp på, iaf efter att ha klivit upp tidigt hela helgen och ska upp tidigt imorn också så på onsdag ska jag fan sova ut!
Iaf så kände jag mig riktigt trött och ville hellst bara ligga kvar i sängen så länge som möjligt men eftersom att jag skulle med ett tåg till Gävle idag så funkade de inte riktigt så tyvärr.
Kom fram till ett väldigt vårigt Gävle, blött, slaskigt, droppar från taket, regn, och tö snö.. Redan liksom??
Från att varit i en kallhåla och fått varit ute i -18 grader i stort sett hela veckan till att komma till 2 plusgrader, det blir ju liksom sommarkänsla då nästan.
Iaf så gick jag hem och lämnade mina väskor som kändes som tunga stenar, slängde i mig lite mat och drog iväg till Hemlingby med Elin och kikade runt lite på de affärer de ha där borta, ha ju tillkommit några sedan jag var där sist. Blev också en liten sväng på stan innan vi begav oss hemmåt på olika håll, jag fick med mig en ny sportbh hem så nu kan jag bocka av det på listan jag hade skrivit, fick bli en likadan som den rosa jag ha fast en gulgrön för den sorten vet jag att jag trivs i och tycker är skön och då skadar det ju inte och köpa en likadan till och speciellt inte då det var 20% på det märket nu. :D
 
Blev iaf hem och packa ihop lite träningsgrejer och äta lite middag innan jag drog mig tillbaka ner på stan för att träna Thaiboxning, prova på liksom för att se om det kan vara något för mig.
Kan sammanfatta det såhär :
- Det luktade stall i lokalerna, svett? Fast de vänjde man bort sen.
 
- Det var rätt många tjejer vilket jag förvånades över, ganska jämnt mellan tjejer och killar, kanske några enstaka fler killar.
 
- Det var väldigt jobbigt och krävande, vet inte hur många situps jag fått gjort idag för först gjorde jag 80 st genom appen jag kör med sedan fick vi göra 10 sedan på sluten skulle hela gruppen räkna till 5 en gång var och vi var ganska många så blev en hel del situps men även armävningar kan jag säga.. Om någon hedde upp hakan som man ska hålla ner så var alla tvungen och göra 10 armhävningar och det blev ju några gånger det med, för gjorde en de felet så straffades alla. :P
 
- Mina knän är alldeles röda och handlederna fick väl några småsår men vill man bli snygg och stark så får man tåla lite också, sånt man får ta om man ska sparkas och slåss liksom. xD
 
-Men trots att det var jobbigt så var det roligt också, jag gillar jobbiga träningar, de ska vara lite utmanande och jobbigt tycker jag. Så jag kommer nog absolut att fortsätta träna det och prova lite och hoppas ju såklart att jag ska tycka att det är lika kul efter andra gången som är på onsdag. :D

Efter träningen så var det riktigt skönt med en dusch, en kopp te och yogurt med banan, MUMMS!!!
Nu blir det snart sängen så man orkar med en heldag i skolan imorgon, Natti Natti på er alla. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0