Tillbaka i min lilla lya

Jag har kommit tillbaka till Gävle och denna gång för en lite längre period än sist då jag endast var här på en minitrip. Har fixat lite mysigt vid sängen med spetsgardiner och rosa sidenband. Har också fått en tillfällig lampa då min tidigare sänglampa har gått sönder men jag tycker att den där lampan passade in rätt bra ändå till min lilla sovhörna. Jag tycker iaf att det blev både fint och mysigt med en liten inramning sådär, så det var en bra idé som jag kom på här i våras. ;P
En annan bra idé som jag också klurat på och som jag nu fixat är smålådor i bl.a. byrån brevid sängen.
Lådorna går i vitt och rosa och jag har blandat de lite i varje låda. Så nu har jag fått en riktigt bra sortering, olika trosor för sig och bh:ar för sig och t.ex. korta strumpor i en låda och höga i en anan osv. Vart riktigt bra tycker jag, så blev det även en liten glipa bakomför så man kunde stoppa ner småprylar man inte riktigt vet vart man ska ha där bakom. ;D smart va? ;D Vart dessutom några smålådor över så en fick bli en låda för medeciner och en för smink, vart också hur bra som hellst, så jag är nöjd!! :)
Märkte även att jag hade flera stycken sminkboxar som jag helt och hållet hade glömt bort som stog inne i ett skåp.. Jag som varit ute efter lite vardagssmink som ögonskuggor i brun och beige nyans och vips som det var så hittade man massa oanvända i just de färgerna. :O Det lönar sig och rensa lite ibland. ;P
 
Men men idag har jag och mr.candy umgåts tillsammans med en mindre god vän mr. tentaplugg. 
Är inte alls taggad inför 3 stycken tentor imorn och pressen är stor som fan då man måste klara alla 3 annars åker man på en dubbelt så svår tenta på tisdag också och det har jag ingen vidare lust med så mr.candy som är så söt och go hjälper mig att håller mig vaken så jag orkar läsa, eller gjorde de iaf för nu har jag gett upp för dagen. .) Jag hoppas verkligen att det går bra imorgon så kan man fira rejält efteråt!!! :D
 
NU i veckan är det nollning för min del och jag ska förvandla mig till en rockabillybrutta i nästan 2 veckor, lär väl kanske komma upp någon bild här och där men bloggen lär nog bli ganska tyst då jag inte kommer hinna skriva för att schemat är fullproppat. :D  håll utkik på instagram: EJANDERSSON om ni är nyfikna på lite outfits under denna underbart roliga tid. ;P
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Blev ju jättemysigt med gardinerna vid sängen. :) håller tummarna för att tentorna går bra! Känns ju drygt att behöva börja terminen sådär extremt.

Svar: Ja jag är nöjd :D ja var riktigt jobbigt och sitta i 19 h, hann inte ens med 1 fråga så de suger ju lite men men.. :P
Elin Andersson

2013-08-19 @ 04:38:20
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0