Selånger

Sista dagen i Timrå och min dag har bestått av städning då jag gjort klart köket som jag höll på med häromdagen, har också cyklat 14 km och packat inför resan tillbaka till Gävle imorn.
Kvällen spenderades tillsammans med Linnea på Selånger marknad där vi provade massa fula/coola peruker, åt supergoda remmar och åkte världens snurrigaste karusell, det var trevligt. :)
efter att man kom hem så har jag haft lite myskväll med mamma och pappa med selångerchips, selångertunnbröd och "Hur många lingon finns det i världen", inte helt fel det heller. :)

Nu ska jag inta sängen så jag orkar kliva upp i tid imorgon och packa klart det sista för att resa ner över igen. Jag har kanske inte hunnit träffat ALLA jag velat men det är bara att höra av er så är ni välkommen och hälsa på vet ni.. ;P Jag har iaf haft en bra sommar och nu peppar jag för en grym nollning i cirkus 2 veckor. :)
Hejdå Timrå och alla fina vänner här hemma, vi ses om ett tag igen. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0