nollning!!

Nollningen rullar på och första veckan har nu gått. :P
Det började med Phadderupptakt sedan i onsdags så satte nollningen igång på riktigt och jag förvandlades till en rockabillybrud då jag är phadder för rockabillygruppen. ;P
Än så länge har det blivit lekar, fest och massa roligheter och mer roligt ska det bli denna vecka som kommer få jag hoppas. :) 
I fredags var det neontema på kåren vilket var grymt roligt, igår kände jag mig inte alls pigg däremot och min röst ville inte heller komma fram riktigt, så kan de gå då man festar fast man är sjuk så skippade gårdagens nolledag och va hemma och vilade upp mig istället framför lite film. ;P
Idag är det en schemalagd vilodag så efter två dagars ledighet så är jag taggad inför imornkväll!! :D
mer uppdatering kommer nästa gång jag har tid över ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0