Minitrip till Gävle

I söndags drog jag, mamma och pappa på minitrip ner till Gävle och har haft en jätte mysig liten resa. :)
Har varit och badat på Engeltofta strand, eller jag badade faktiskt inte utan att låg och solade bara vilket var riktigt skönt. :)
Vi hade picknik ute i Boulognern, med grillning av både fläskytterfilé och varmkorv. :)
Riktigt mysigt och sitta ute i parken och äta. :)
Det blev också en runda på minigolfen där jag ledde under halva spelet men slutade tillslut sist, så kan det gå. Vinnaren(mamma) fick bjuda på tröstgodis till kvällen istället som spenderades framför Lotta på Liseberg. :P
Det blev upp tidigt igår då vi reste vidare till Grisslehamn för att åka en tur med Eckerölinjen(båt till Åland)
Blev buffé på båten och såklart..
Taxfreeshopping och bunkra inför nollningens partaj!!! :P Tro jag kanske klarar mig nu. ;P

Åkte tillbaka till Timrå igårkväll iaf så blev mycket resande då men var skönt att inte sova i en bastu iaf. :)
Snart åker man tillbaka igen för att stanna där ett längre tag. :D
 
 
 
 Btw...jag ha fått en ny granne, mongogrannen har flyttat ut, vilken lättnad!!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0