träning =)

Dagens träning :
Tränade boxning med Nathalie så nu är armarna lite halft lam, det är ett jobbigt pass men väldigt roligt precis som det ska vara. :)
Nu är jag hemma och har krypit in i min super sköna pyamas som jag fick av Lisa då jag fyllde år och ätit lite kvällsfika i form av en skål hallonkräm, en macka och ett glas proviva nypon, riktigt gott måste jag säga, kanske borde äta kräm, gröt och sånt lite oftare för det är enda gången som jag får i mig riktig mjölk , gillar inte mjölk och har inte gjort så länge jag kan minnas men till gröt åså går det bra. =)
Dessutom ha jag ätit kräm till middag två dagar nu haha... måste ju erkänna att de är en billig variant på studentmat och väldigt enkelt om man känner sig lite lat.. ;D HAHA. Dock så känns det som att jag äter frukost när jag äter sånt med mackor till, men vafan det funkar. ;D
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen tänkte jag och titta på tv, läsa något eller så, måste ju upp i tid imorgon så man ska hinna med sig, ha mycket och göra i morgon.
 
Godnatt på er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0