laddar :)

Sån här lyxig mat får jag äta idag ;D haha.. Det ser inte så gott ut om jag ska vara ärlig men det var nog det godaste hittils under veckan.
Fläskytterfilé, creme fraiche och matlagningsgrädde med så lite fett som möjligt. ;P
Det var helt okej och mättades väl vilket är huvudsaken för mig som snart ska dra ner och träna. :)
Blir till att möta upp Carro vid 5-tiden och dra in på stadium för att köpa en vattenflaska, hon hade tydligen ingen och min är glömd i timrå så jag har bara en platt modell som jag hade under nollningen och den tyckte jag var jobbig att ha när man träna märkte jag igår, men stadium har ju både billiga och fina så bli nog bra.
Sedan kör vi dubbelt upp med två rätt jobbiga och hårda pass.
Får väl se om jag överlever och kan uppdatera bloggen efteråt. ;P hehe
 
Nu blir det byta om, peppa och vänta!! :)

Kommentarer
Postat av: kattis

tack så mycket :)
Jag tycker absolut att vi ska ses! Sambon börjar jobba på måndag igen så då har jag och Jamie hur mycket tid som hellst att träffa folk :)

Svar: måndag låter jätte bra för då tror jag att vi är lediga i skolan. :) ska bli kul och få träffa er =)
Elin Andersson

2012-09-05 @ 16:56:06
URL: http://ekattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0