kulturskolan

Imorse vaknade jag en hel timme innan klockan skulle ringa, somna om, vakna, somna om vakna och sånt tycker jag är skit drygt, vafan vill väl sova tills jag ska upp istället.. Gjorde ju inte saken bättre att de verkade arbeta med nått utanför så det smällde och levde om som fan, sånt tycker jag att man kan börja med lite senare än typ halv 8 som klockan var då.
Var på kulturskolan till 10, var nära och bra dit för mig så kunde gå på några enstaka mintuer bara, riktigt skönt.
Vi fick lyssna på vad de var för något och ställa frågor samt gå runt i lokalerna och kolla lite och jag hade med min kamera så passade på att fota till våran rapport vi ska göra sen. Efter besöket på kulturskolan så drog jag hem och hämtade min cykel och en drickyogurt och mötte upp gruppen på skolan och satt oss där och plugga en liten stund så vi ska få en ledig dag imorgon istället. ;P
Ganska skön dag endå, blev inte så långvarit så jag har t,o,m hunnit med en promenad som jag precis kom in ifrån, kände för att ta en hyfsat lång prommis och är så himla kvavt och varmt ute så blev extra jobbigt på det, kom en regnskur men då var jag nästan hemma så det var lungt. Nu blir det duschen och fundera om jag ska ner på passet jag bokat för idag eller om det räcker bra med 1 timmes promenad, få se vad kroppen orkar om typ några timmar. :)
Kanske ska träna på dansen också tills torsdag.. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0