tung natt !

Godmorgon eller Goddag, beror på hur man vill se det. =)
Ligger på sängen i min onepiece och lyssnar på musik och funderar på om jag ska se en film snart.
Hade hellst velat göra något roligt och hade ju planer till det också men sen vare ju någon jävel som bestämt att jag behövde bli sjuk denna vecka... :o  Började med att man åt en macka igår och sen började jag må illa, och jag trodde det var som de andra dagarna denna vecka att man knapt att äta men sedan blev det ännu värre så låg halft gråtfärdig i sängen av att jag knapt kunde röra mig utan att det skulle kännas som att man skulle spy, låg och andades djupa andetag för att slippa göra det eftersom de är det värsta jag vet.. Jag kunde inte sova bort skiten heller eftersom de inte gick att sova, allt var ritkigt plågsamt och slutade med att jag fick ur mig typ halva magen kändes det som så ringde och väckte mamma så hon kunde komma ner och hjälpa mig, och tydligen så var jag jätte varm då så hade väl feber och förhoppningsvis så var det bara det som gjorde att jag spydde och ingen magsjuka, för få jag hög feber så brukar jag kunna göra det ibland..
Lyckades somna iaf två timmar så var jag jätte pigg vid 5 tiden så då alla skulle på jobbet vid typ halv 7 låg jag vaken, kändes ju lite konstigt att vara vaken innan de som ska jobba.. :O Tog en till alvedon och som tur var så somnade jag tillslut i några timmar till.
 
Måste kolla om jag får i mig nått ätbart snart, försökte med lite yougurt för några timmar sedan men fick bara i mig typ tre skedar.. Måste vara nya dieten de här, någon förtrollar än så man inte kan äta utan att må illa eller få ont i magen.. så om någon känner sig less på mat och vill gå ner några kilo så kan ni ju komma hit och kramas lite och ta reda på om jag kan smitta över de till er kanske..:P

Ha en bra dag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0