tjockiskväll@Härnösand

Följde med Nita hem till hennes lägenhet i H-sand på måndag eftermiddag, så blev lite tjockiskväll med godis,chips och dricka framför the big bang theory, mycket trevligt, hade dock väldigt ont i magen efter allt tjockande.
 
Ikväll har jag varit på Bingo med mormor och Cornelis och hoppades på vinst men gick visst inte som jag ville, jag har verkligen ingen tur i spel, jag vinner ju aldrig något. :/
Mormor bjöd på fika och medans hade gubben som ropar ut nummer börjat redan trots att paustiden inte hade gått klart än så vi fick ju springa som några dårar och sno nummrena av de brevid, tänk om man missade en vinst där nudå.. suck.. Aja nästa gång fikar jag i bilen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0