Tisdagsmys

Tisdag:
Blev en mysig dag med picknik ute vid havet vid Vivstavarfs båtklubb tillsammans med Ella och Mathilda.
Med oss hade vi lite allt möjligt, nya tobleroneglassen, vilket var god fast trodde att det skulle vara större bitar av tobleronen. Vi hade också med oss lite melon, ost och kex som var ganska så mumma tycker jag, nya daimbullarna som inte smakade så värst mycket daim men var helt okej endå och lite trocadero. Man blev ju något mätt efter den där pickniken men det fick det vara värt för lite gott fika en solig dag, fast det var en del stora moln som kom och jävlades med oss ett tag.
Efter Pickniken blev det chill på Ellas gräsmatta därefter en promenad som fick hela min fot att svälla upp typ, var nån jävel som bet mig så fick en rejäl knöl som kliades och gjode ont och nu i efterhand kan jag typ inte ha några skor på mig för det gör ont. Mamma trodde det kanske kunde ha varit en spindel som bet mig för de brukar tydligen kunna göra stora svullnader. :O Borde iaf inte ha varit en geting för det borde jag känt och sett. :o Men men efter promenaden hittade jag ett körkort så ella ringde upp killen som ägde det och då visade det sig att någon gjort inbrott i hans bil vid eon och tagit hans plånbok, stackarn så han var ju utan alla kort. :o
Vi fick 50 kronor som tack och eftersom klockan var runt 22:00 och ingen av oss hade ätit middag så drog vi in på Donken i Birsta och käkade lite mat för de pengarna, inte illa. :)
Mycket rolig och trevlig dag måste jag säga. :)
 
När jag kom hem så stog denna pärla på mitt rum:
Äntligen är jag ägare av ett springband, som jag har längtat. Bilderna är supersuddiga och dåliga men springbandet är jättefint, rosa och fint. Mitt rum här i Timrå börjar likna ett gym snart då jag både har en crosstrainer och ett springband nu, hehe dock så är crosstrainern till salu så det kanske inte ser ut så länge till. ;P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0