stanheladan

Har spenderat den mesta delen av dagen tillsammans med pappa. =)
Först blev det upp rätt tidigt för att jag skulle dra på Um, hade glömt vilken gata det låg på så sprang och leta som en galning och var rädd att man skulle komma försent, men jag hann som tur var.
Sedan gick jag och pappa på stan i stort sätt hela dagen, hittade massa fint men var inte så roligt och kolla när man inte har så mycket pengar till att köpa något nu.
Lunchade lite på subway och glassade på med glass från donken, inte illa. ;P
Sedan hämtade vi mamma och skjutsade in henne till stan också så blev en extra sväng där medans hon var hos naprapaten eller vad de nu hette, så man var rätt trött och slut efter flera timmar på stan hehe men endå blev det en promenad med pappa efter middagen.
 
Annars idag(ikväll) har det varit rätt lugnt, har kollat på Lotta på liseberg, några avsnitt av the big bang theory och nördat ett spel på mobilen, helt sjukt hur beroende man kan bli. :P Men nu ska jag lägga mig i sängen och nörda lite till eller lösa korsord, fåse.. ska upp tidigt imorgon och träna så är väl lika bra och lägga sig.
 
Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0