Min helg.

I helgen så har jag äntligen tagit mig ut efter att legat sjuk i flera dagar så i fredags så drog jag hem till Mathilda och hade myskväll med henne. Vi hyrde en film som var ganska rolig och bra och tjockade lite tills våra magar höll på spricka. Senare drog vi bort till Ella och va lite social med hon och Lisa, var en rolig och trevlig kväll tycker jag. :)
 
I lördags åkte jag ut till Barsviken för att jag trodde vi skulle grilla, så hade ju fixat massa saker för det sedan bangade typ alla andra för en crousing så jag och Nita vart ju hyfsat less kan jag säga. Istället tröståt vi chips, tog en promenad och grillade korv för oss själva tillsammans med hennes bröder. Dock så var det ju inte samma sak att grilla en korv på gasolgrillen än att gå ut i skogen och grilla över brasa som vi hade tänkt oss, men var ju ganska mysigt iaf.  Vi spelade även lite kubb där jag och Nita vann. ;P
Kvällen blev inte riktigt som tänkt men vi hade det rätt trevligt endå, det är tur att det alltid finns mycket och prata om. :P
Fick skjuts hem av Mille på söndagen så när jag kom hem så var Jonas och barnen här så kom hem i lagom timing till jordgubbar och glass, mumma! Gick upp till grannen och gungade lite med Nova och Vilgot också, alltid trevligt. =) På kvällen blev det en promenad med pappa sedan lite mys på altanen framför solsidan.
Så min helg har varit bra, hoppas att eran har det med.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0