jävla träningsverk!

Hallåhallå!
Vaknade med ännu mer träningsverk idag, sägs ju att andra dagen brukar vara värst och jadu, det är inte mysigt att vakna och knapt kunna röra på armarna eller kunna ta sig ur sängen för man inte kan stödja sig mot nått.
Så kommer man till nästa problem när man ska klä på/av sig tröjan så man måste sträcka upp armarna, eller typ fixa håret, fyfaan vilken smärta de är just nu kan jag lova.
Men trots en hemsk träningsverk så hindrar inte lite ny träning mig, gjorde lite ben,rumpa och magövningar + tränade en stund på crosstrainern, så det känns skönt att jag iaf rört på mig lite idag. :)

Ha precis ätit lite lunch, gjorde skinka och lök omelett och nästa gång tror jag fan att jag tar på mig solbrillor eller något då jag ska hacka lök istället för att det ska se ut som att jag grinar då jag gör mat. xD HAHHA ursh!

Tänkte väl snart ta reda på min resväska som jag inte gjort än, känns så jobbigt men måste ju nångg. xD Kanske ska se någon film först eller så gör jag tvärt om så jag vet att jag få bort kläderna någon gång.. xD
Ikväll blir det nog en sväng in på Gatufesten =)
vi kanske ses där? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0