Fredag igen! :)

Igår blev det Ödeviken med pappa och det är fortfarande för kallt för att bada i havet så tog ett snabbt dopp bara och höll mig på stranden sen, ursh så kallt det var. =)
Märks att man har lätt för att bli brun iaf, på en solig dag såg man tydliga kanter efter bikinin och efter två dagar i solen så blev man kallas neger här hemma. :O Men det är väl bra det att det synns att solen tagit. :P
Solen skiner även ganska bra idag och värmer på men blev ingen playan idag då det inte fanns någon bil att ta sig någonstans, så istället följde jag med Ella på Birsta en sväng.
Kan säga att jag längtar efter mina jobbpengar nu, höstkläderna börjar ramla in i butikerna och i katalogerna som skickas hem och i höst verkar modet vara riktigt snyggt så har sett en hel del jag vill ha.. kommer bli dyrt! och trångt i min garderob men det få man ta.. ;P
Skulle inte köpa något idag men fick med mig 3 par trosor hem iaf bara för att jag tyckte de var coola. ;P
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar om jag ska ha håret som jag har just nu eller fixa om det.. hmm? Ska på kalas hos kusinen och sedan lite mys hemma hos Mathilda, tror jag få ta mig en titt i spegeln och se. :P
Ha en bra helg! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0