Tråk väder!!!

Drog på Birsta en sväng med Linnea förut, fick skjuts dit av Ella så det var ju snällt, slapp vi gå i regnet till bussen iaf. :) Fyndade en sjal för ca 44 kr, va 70% på den och massa rea på Vero moda. =)
Åkte hem med mamma och pappa strax efter fyra så nu ha jag inte hunnit med så mycket mer än att äta och börjat plockat fram kläder som jag ska packa ner inför fjällenresan imorn.
Dock så fick jag jätte ont i magen och började smått må lite illa så la mig på sängen och blev lite halft fast här nu, vet inte vad det är med mig för flera dagar har jag känt mig yr och lite illamående, jag hoppas verkligen inte att man ska bli sjuk igen, nog illa att jag inte är riktigt fri min förkylning men less man skulle bli om man blir typ liggandes i helgen elelr något så jag inte kan åka någon bräda. :o
Aja ska försöka fortsätta packa nu så kan jag ligga och vila sen, BYEE!!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Åh okej, men har du varit på förskolan och gjort exprimentet först?

tråkigt när inte resan blir som man tänkt sig.. :(

2012-04-12 @ 11:59:25
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Gifta mig? haha näe inte vad jag vet om iallafall :)

Jag ska till förskolan idag och försöka utföra experimenten :)

2012-04-13 @ 10:23:29
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0