Mora


Fredag- Söndag@ Mora


For till Mora i Fredags därför jag har varit lite borta från bloggen de senaste dagarna, kom fram runt 4 kanske, så dumpade vi av grabbarna på skolan där de skulle bo, jag kanske bör berätta att de var en innebandy cup i Mora som min brorshas lag var med i, därför jag var där. Iaf så bodde vi i en stuga på en camping vilket vi även gjorde förra året. :)
Vi gick ut och åt taccobuffé på ljungbergs sportbar eller något liknande och tjockade på våra magar med en hel del onyttigheter innan matchen som började klockan 10 på kvällen eller något, sent var det iaf.

Igår så spelade de inte första matchen fören efter ett så då hann vi springa in en snabbis på dollar där jag kom ut med en ny tandborste och en burkgodis, mer en så blev det inte. =)
Efter matchen blev det stan som förövrigt var en sjukt tråkig stan, fanns typ inga affärer, Hm och cubus liksom, njae tråkigt. Istället hade jag och Sandra väldigt roligt på ica och någon lekpark istället.
Kvällen fortsattes av en match där domarna var helt dum i huvudet, de är lätt att skylla på domarna men nu var det fan deras fel att de förlorade :o , Men kvällen fortsattes även utav kött och kyckling buffé och en hel del skratt i stugan.

Jag och pappa ritade och sådär blev resultatet, ritade med en fin bula just för att jag har en fin bula nu efter att ha dunkat i huvudet i soffkanten igår kväll. Inte skönt!

Idag for vi hem efter 12 någongång så har suttit i en bil typ hela dagen och åkt, rätt drygt, kom hem vid halv 5 kanske så då blev det yttligare en dag med utemat( Pizza) och sedan la jag mig på sängen framför 2 stycken big brother program jag missat och här har jag typ legat sedan dess med ett uppehåll för att åka på affärn men endå, så trött så orkar fan inte öppna någon bok och börja plugga fast jag vet att jag behöver, men får kliva upp tidigt imorgon och sätta mig istället. =) Jävla bajs tenta, inte alls kul med sånt skit. :O
Aja imorgon är det sista april, fort tiden har gått, 1 månad till och sommarlov!!

Kommentarer
Postat av: Den hemlige

Dåligt med öl i den där kylen xD



Saftparty?

2012-05-02 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0