fixardag ;D

Nu testar jag andra gången idag för att se om det funkar att blogga, mitt internet vill inte samarbeta med mig så går knapt att göra något, men nu så verka det gå lite fortare som tur är.

Idag har jag haft en liten fixardag eller vad man ska kalla det, har dammsugit,diskat,bytt sängkläder och packat väskan inför morgondagens resa, ska nämligen åka hem tíll Timrå igen. :)
Ska ju egentligen inte åka förän nästa helg men eftersom alla andra verka ska åka hem dit dom kommer ifrån så kände jag att jag skulle få riktigt tråkigt att vara här själv och bestämde mig för att åka hem denna vecka också.
Har ju långhelg också så direkt då jag slutat skolan imorn så blir det hem och hämta väskan och sticka ner till tågstationen. :P
Det är ju faktiskt ganska billigt med tåg till Sundsvall så skada inte att åka helgen innan också, och kommer bli jätte kul att träffa lite folk hemifrån igen. <3 :)

Annars idag har jag läst lite böcker som skulle läsas, och ibland känner man att man verkligen skulle behöva en stor energikick för att orka läsa allt, blir att man hoppar över en del rader, men förhoppningsvis är det lättare att läsa då man är piggare och då man blivit mer van att läsa flera böcker samtidigt. :o

Just nu tittar jag på tv iaf, och idol börjar väl snart tror jag, så lär väl bli att man tittar på det sedan lär det väl bli godnatt om man ska orka upp imorgon och orka med en lång dag. :)
Eller ja nästan godnatt kanske, vet ju inte hur tidigt de slutar..

Men men nu börja internet flippra igen så måste skynda lägga in det här nu... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0