Trött och slut :P

Tror jag dra till med ett fjärde inlägg här idag, duktigt gjort endå tycker jag, rekord kanske?
Vet faktiskt inte hur många jag skrivit som mest, har aldrig riktigt tänkt på det förän nu, brukar oftast tänka på att jag bruka råka skriva väldigt långa inlägg bara,speciellt då det hänt något särskilt.

Men aa som sagt så har jag varit på träning nudå, första riktiga gången av Army fitness, så då var det ju passande att inviga de nya träningskläderna då. :D
Och kan säga att min kropp är död, idag har dom mest gjort tester på oss, olika övningar på tid som man förmodligen får göra om efter 6 veckor och se hur man har förbättrats.

Den första övningen då det gällde kondition så trodde jag att jag skulle dö, vi hade precis haft uppvärming med att springa rätt långt, eller ja det var långt, sen ska man springa ännu mer på en sträcka som var riktigt lång, ska jag vara ärlig så var det nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. :O

Det var massa jobbiga tester, men nästa gång vilket är imorn så kommer det komma riktiga övningar också.
Egentligen ska nästa gång vara på onsdag men våra ledare skulle göra något då så vi fick ta det imorgon denna vecka, och man undra ju om man kommer kunna röra sig imorgon, om man kommer kunna komma upp ur sängen, tänkte med tanke på att det var jobbigt att bara gå från soffan till köket nu och det är inte direkt långt, så det är ganska illa. xD

Efter att ha legat i blött och kallt gräs så var en varm dusch riktigt skönt då man kom hem, så nu sitter jag med en kopp te och ska strax gå och lägga mig i sängen och titta på Breaking news, fast lär ju slockna på en gång.

Godnatt !


Kommentarer
Postat av: nita

dom har inge sånt där här, suger. för lite efterfrågan! ): Blir till att köpa vanligt gymkort för mig så fort förkylningen släpper.

Ska träna så jag är i toppform till sommaren. Hhaha. (:

2011-09-19 @ 22:27:25
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0