kalas :D

Gårdagens partaj vad kul, startade hemma hos Elina med lite tårta och förfest, sedan drog vi vidare mot Memento där det var typ western-tema. :P
Och man ska tydligen inte rida tjur då man har ringar på sig, för då jag väl flög av så måste jag fastnat med min ring så hela slets sönder och tro även mina fingrar gjorde det, är helt blå och svullen idag och har jätte ont.
Men det var kul iaf och klara mig ju uppe på den längre än jag trodde. xD

Åkte hem rätt tidigt, redan klockan 1 eftersom jag skulle upp tidigt idag och fixa och greja.

Hade ju kalas idag för släkten så blev massa tårta och tjockt idag också. ;D
Var lite extra spännande och öppna paketen då man inte önskat något själv utan att mamma önskat saker åt mig. Fast det var ju saker jag pratat om att jag skulle vilja ha iaf. :P HAHA

Det jag fick var:

Timrå tröja(årets modell), en söt liten bricka,och ett tvålset( mugg och tvålpump) -Mamma,pappa,Mathias

Resväska,tvättmedelsburk och en lampa - Mormor och Jan-gunnar

Spegel, handduk- Farfar och Siv

Toastjärn och som rolig grej till,smörgås och ett skinkpaket. xD HAHA.- Farmor och Robert

tröja- Anna och Roger m.f

Badrumsvåg- Jonas och Jessica m.f

formar, 400 kr ( som jag köpte träningskläder för) - Ingela och Tommy m.f

Lampa-  Linnea, Anna, Nathalie och Emelie


Tack så mycket alla. :)

Nu blire hockey ett tag sedan ikväll dra jag på bio med mamma och pappa och se Jägarna 2. :)
Fullt upp hela dagen, men blir nog roligt. :D

Ha en trevlig lördag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0