partieeh

Hejhej!

Sitter hemma hos Fjällis i Härnösand, jag vet inte vad han heter på riktigt, har bara hört hans smeknamn så ni får nöja er med det.
Fast Fjällis är inte hemma utan jag,Nita,Jocke,Jonny och Tobbe sitter här i lägenheten helt själv.

Killarna sitter och typ nördar något spel och jag och nita är väl bara med på sidan om liksom, jag passade ju på att sno datorn ja.  ;D

Till frukost idag blev det tjockt för alla, antingen var det Subway eller pizza som gällde, men det är fullt okej såhär dagen efter fest.  ;D

Kvällen igår var rolig och trevlig, det började väl lite segt med att jag hamnade mitt i en trafikolycka så trafiken stog verkligen still och det var världens kö, så tog ju lite längre tid att komma fram till Härnösand än i vanligafall.

När jag väl kom fram till Nita så bjöd hon på mat, kyckling och potatisklyftor blev det. :D
Sedan satt vi och hade en egen liten förfest eftersom vi inte längre kunde komma dit vi skulle, men det funkade ju det åh, vi hade iaf godis. ;D

Runt 10-halv 11 drog vi och mötte lite folk och drog vidare till Amadeus för lite party.
Träffade Peder som jag spelat bowling med tidigare, kulkul.
Senare blev det typ efterfest hemma hos fjällis, men då var man så trött så man bara ville gå och sova typ, och Tobbe höll på ramla ut genom fönstret för att han såg en neger, det var lite småfult. xD

Imorse vaknade man av att en katt kom och la sig rätt över ansiktet på än, jätte söt kissemiss, fast man får tydligen inte sova för hon. xD
Min hosta kändes ju inte alls något bättre då man vaknade, och ångrade att jag inte tog med någon hostmedicin hit, jag som vill bli friskare så jag kan börja träna snart igen, kommer ju se ut som en köttbulle snart annars. :O
Har as ont i magen också, som vanligt efter fest och liknande saker, det är sjjukt drygt kan jag lova, så bli väl knarka massa tabletter mot magen också då man kommer hem så man förhoppningsvis är bättre tills ikväll. :)

Nu ringde mamma och sa att hon skulle komma så ska väl lämna datorn nu, hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0