Träning

Dagen startade med lite sovmorgon och seminarium klockan 10:00 på skolan.
Gick väl ganska bra och tog kanske lite över en timme bara, så sedan gick vi på kanske den mest ovärdaste föreläsningen jag varit på hittils, det var liksom info om hur man söker till vårens kurser och förskolelärarnas info, var typ 1 liten grej sedan var det klart, så tog ju kanske högst 10 min det där, sedan skulle de bara prata om andra lärare, typ grundlärare och så, så då gick vi hem. :)

Började direkt med den nya uppgiften som tillhörde seminariet och fortsatte även på värdegrundsuppgiften, så nu är jag typ klar med allt på denna kurs, mamma ska bara få läsa igenom min värdegrundsuppgift och se om det låter bra eller om jag måste ändra på något.
Men känns skönt att få några dagars ledigt från pluggandet nu, är dessutom ledig från skolan fram tills onsdag, så känns jätte skönt.

Nu säger klockan att det är dags att dra på träning, är inte alls pepp på springa och sånt idag, men klarar jag det så förtjänar jag en stor godispåse och en fet chipspåse imorn, allt tjockt typ!!
Riktigt fredagsmys ska jag unna mig. ;D

Aja dags att ut och röra på fläsket och dö lite. xD
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0