resa eller ska man kalla det ett träningspass?

Hejhopp!

Nu befinner jag mig hemma i Timrå, och känns faktiskt ganska skönt och roligt, dock så var jag helt trött och död efter att ha släpat på 4 tunga väskor till tågstationen, så jag tänkte inte så mycket och hoppade på ett tåg det stog Sundsvall på. Sitter där ett tag och chillar och kollar på klockan och märker att : Vafan mitt tåg ska ju gå om en timme, det här är ju fel. Då blev det typ tankar som vafan gör jag nudå,får jag sitta kvar eller?
När väl tjejen som tar biljetten kom så kändes det ju lite smått pinsamt för mig eftersom jag skulle behöva nämna att jag tagit fel tåg, men fick sitta kvar så länge det var samma dag och bolag, och som tur var så hade jag ju satt mig på ett tåg med samma bolag och inte typ ett x2000, så fick komma hem lite tidigare, och det kändes ju ganska skönt endå.

Hade lite musikbattle med personen som satt bakom mig, han spelade hög musik så att det lät mycket ur hörlurarna och jag spelade ju redan ganska högt, men så klart så ska ju jag vara värst så jag höjde lite till för att höras mer. xD
Vafan min musik var ju bättre så klart man ska överrösta andras då. ;D HAHA

Annars idag så har jag haft en lektion med Gunn-britt,eftersom det var sista gången vi hade henne så var det lite lek och tävlingar, var ganska roligt endå, hade velat haft den läraren mer, för hon var verkligen jätte bra och rolig så som en lärare ska vara. :o

Nu ska jag leta något att äta, en macka är ju inte tillräckligt mättande, inte länge iaf.
Sedan blir det väl en kväll i Soffan tillsammans med familjen tills dom ska gå och lägga sig. :P

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0