lite skillnad kanske?

Drog på Birren(Birsta) förut tillsammans med mamma och Helena för att köpa någon bra hårinpackning, blev även en lunch på donken då jag passade på att prova den där nya grilled chicken.. och ne den var inte så god som den såg ut på bild, den vanliga kycklingburgaren är mycket godare. Men man kan ju inte veta förän man har smakat. ;p

Kom även hem med dom här sakerna :

*elvisp med bunke, man skulle kunna kalla det som en liten mini assistent typ. Var rea nu, så 149 kronor instället för 300, det var ju bra.

* Köpte även några smycken på Glitter, ett halsband med en uggla och en dubbelring med en orm.
Och när jag kom hem så gick ringen av, och så lätt går ju inte en hård ring av så måste ha varit någon spricka eller något i den.. Så den blir det åka tillbax med någon dag, den var endå förstor satt får väl hoppas att dom ha den i en storlek mindre då. Gick ju inte prova dom för satt någon plastgrej för typ, sämst!

Annars köpte jag bara en liten present till Nita för att hon har flyttat åså, men det kan jag inte skriva ut här vad det är eftersom hon kanske hinner läsa det här inlägget innan hon får det.


Och nu mina vänner, för er som är nyfikna kan ni få se hur jag se ut i håret för tillfället..Det är lite skillnad kan jag lova. :O

FÖRE:

EFTER:

Kort!! =(

och ser nu att mitt hår ser ljusare ut på den nya bilden än den med långt hår, och jag har inte färgat håret, snarare så att jag skulle behöva, men det får vänta till mitt hår mår lite bättre igen. ;D

Nu ska jag packa ihop lite grejer och göra mig redo för lite party med Nita och Co. i H-sand. ;D
Ha en trevlig fredagskväll, för det ska jag ha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0