kvällsinlägg :)

Fyfan vilken kondis jag kommer få efter de här sex veckorna, jag hoppas på stora framsteg iaf för just nu är ju inte min kondition på topp, speciellt inte då man varit förkyld åså och inte kunnat tränat på ett tag.

Skulle springa från stan till skolan, och för er som inte vet så kan jag säga att det är en bra bit,speciellt då dom inte tog någon genväg heller.
På vägen fick vi stanna till endast två gånger och det var för att antingen gå bärandes på en människa eller en tung sten i ena handen och en stor stock i andra handen som dessutom var full av pissmyror så sved till bra mycket i handen efteråt och alldeles röd blev man.

Därefter var det alltfrån att kräla på marken och gå i jobbiga ställningar, till att hoppa bock över folk och krypa under, ja det var en del jobbiga övningar så en varm dusch och en kopp te efteråt sitter inte helt fel.

Känns ju kul att jag ställt in mig på att ha sovmorgon eftersom vi skulle börja klockan 13:00, så var jag hungrig och tog lite yogurt, som visade sig vara det sista jag hade kvar så jag tänkte, men det gör inget för börjar ju rätt sent så hinner köpa ny yogurt imorgon, ne då läser man att lektionen flyttats till 9:15, känns ju drygt, men om man ser det possitivt så slutar jag iaf 12 så har typ en hel dag framför mig sen. :)

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen under täcket och mysfilten och se på tv.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0