Idag är det min dag.

Idag fyller man tydligen år då, känns inte riktigt som så, brukar gå och längta tills den här dagen, men nu när jag bor själv och haft saker för mig så har jag knappt hunnit tänka på att jag faktiskt fyller år idag.
Det roliga är att jag inte tänkt på vad jag önskat mig, så har inte sagt till någon vad jag vill ha, för det vet jag seriöst inte, utan mamma har fått önskat saker åt mig, så ska bli lite spännande och se vad man får då. :P

Men får vänta med presenter tills på lördag då jag ska firas hemma i Timrå. :)

Idag blir det lite födelsedagsfika med tjejerna istället, har bakat polly och chokladkladdkaka,så får hoppas att dom gillar den.
Tycker det är tråkigt att göra en helt vanlig kladdkaka så jag mixtrar alltid i massa annat.



Annnars idag så har jag varit på studentmässa i rävhallen på skolan, och som vanligt på mässor så samlar man ju på sig alla möjliga saker, papper, godis, pennor och allt, så nu har man lite att gå igenom.


Nu ringer de på skype, hehe de va längesen. :D

Kommentarer
Postat av: marlene

Ja det är din dag idag.. hurra hurra hurra...

Ja det blir spännande att se vad du får för presenter på lördag...

Kakan ser väldans god ut.. får väl göra en sån här hemma också...



Ha en bra dag nu

KRAM Mamma

2011-09-13 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0