Godmorgon!

Ligger i sängen och har nyss vaknat, känner mig riktigt trött idag och känner att träningsverken blivit värre så gruvar mig för att kliva upp ur sängen, så tur man ha tv på och datorn här så man kan ligga och dra sig ett tag, men lär ju måsta kliva upp snart, för börjar bli hungrig. :P

Idag måste jag städa lite, ingen storstädning som sist direkt, men dammsuga och plocka undan lite är nog jobbigt, Sedan blir det handla lite, och längtar verkligen efter en stor godispåse <3 :P Var billigt godis på Willys denna helg, så får nog bli handla där. :P

Ikväll kommer Tom och Mikaela och ska bo här i helgen eftersom dom ska spela Junior masters i Bowling, även några andra jag känner kommer vara här och spela, så kommer nog gå ner och titta lite, ska bli skoj och få träffa dem. :)


Ne dags att orka sig upp om man ska hinna med sig idag. :)
Ha en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0