filmsöndag ;P

Idag har jag träffat min käre vän Cornelia. ;P
Vi såg på film, först "Så olika" sedan kollade vi även på "Gränsen" och pratade massa emellan åt. :D
Så det var trevligt. :D

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ligger i sängen nu iaf och ta det lugnt bara, ska väl börja packa ihop mina grejer snart så jag har det gjort, åker ju tillbaka till Gävle tidigt imorgon bitti. :P
Skulle behöva plugga lite också men känner att jag kommer somna om jag börja läsa massa nu så kanske ska spara det till tåget imorn så jag har något att göra.

Skulle vilja ta en promenad för har inte varit ute något idag fast ha sånna skavsår sedan i fredags då man gick med förstora klackskor, så vet inte om jag kan gå normalt i mina skor. :o

Nu ska mamma visa mig någon sida så ha det bra alla.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0