Drar till Timrå en sväng.

Nu har jag nog packat allt som jag behöver ha med mig, så nu väntar jag bara på att kunna börja vandra till tågstationen, men är ett tag kvar, tåget går inte förän klockan 2 satt. :P

Synd att det är så jobbigt att gå runt med resväskan på affärer, annars skulle man kunnat gått på stan ett tag.

Tiden går jätte segt och jag har inget att göra, det är bara skit på tv också, så inte så roligt.
Kanske man ska börja vandra snart så kan man ta det lugnt sen. :)


Jag undra vad det blir för mat hemma, för mamma sa att det är en hemlis, så förmodligen är det ju något jag gillar. Något jag kanske längtat efter?
ingen aning ja, men blir nog gott. ;D

Tar med mig mina bakböcker,för ikväll ska det bakas inför helgens kalas. :D
Är lite lättare att baka flera saker där köket är lite större än i mitt lillkök här.
Sen var det väl hockey ikväll också så blir nog titta på det också. ;D

Aja nu ska jag ta åksjuketabletten så jag inte glömmer den. :P
Hejs!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Du är så välkommen hem, ja undra vad mamma bjuder på för mat..



Syns snart.

2011-09-15 @ 15:29:18
Postat av: jessica

självklart kan jag fixa några snygga naglar på dig, kanske kan ta de nu i helgen om vi hinner träffas ;D hihi

2011-09-15 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0