Dag 6 – Vart jag hellst skulle vilja bo och varför.

Denna fråga har dykt upp på några tidigare inlägg, då jag gjort sånna här dag för dag grejer, men det var på förra bloggen och jag har många nya läsare som inte vet så då funkar denna fråga nu också.


Jag är ju lite av vintertypen, och älskar fjällenvärlden och har alltid tyckt att jag trivits bra i Åre, där jag varit varje år sedan jag föddes.
Och eftersom jag åker bräda så vill jag kunna ha närhet till de större backarna och då ska man ju satsa lite på ett fjäll, för sånna backar är ju mycket roligare än en slalombacke med endast en backe som man ta sig ner på typ 5 minuter.

Så jag skulle vilja bo i Åre och har velat det jätte länge, tycker det är mysigt där och eftersom jag gillar att fota så tänker jag på hur många fina bilder man kan ta av den fina naturen som finns där.
Ne jag tycker helt enkelt om det stället och tror det skulle passa mig.

Men man vet ju aldrig, kanske hamnar där senare i livet, vet man ju inte nu. =)



Kommentarer
Postat av: nita

Tänkte på dig då jag läste jobbannonserna i tidningen. De sökte folk till nått ställe i Åre. Hahah.

2011-09-21 @ 17:31:56
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; minns inte, kollade inte så noga och har kastat tidningen nu. Men va nått där iallafall. Hahah. (:

Du kanske kan söka sommarjobb där eller nått. XD

2011-09-21 @ 18:05:26
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0