Dag 4 – Min favorit ägodel

Jag måste nog säga att mobilen är min favoritägodel. :)
Och de är inte pågrund av mobilens märke eller hur man ska säga, utan vilken mobil jag än haft så har den alltid varit min käraste ägodeln som jag aldrig kunnat varit utan.

Fast att jag har en bra och najs mobil gör ju såklart att jag gillar den ännu mer.


Jag har alltid med min mobil vart jag än är och utan den känns det tomt.
Jag stänger heller aldrig av min mobil och sover med den gör jag också.
Brukar ligga och knappa, och spela spel och greja innan jag ska sova så jag har något att göra, kan slå på tv men bruka endå sluta med att jag ligger och håller på med mobilen. xD

Ne men mobilen in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0