Dag 3 – Bild på mig och min bästa vän och lite fakta om han/hon.


Min bästa vän heter Emma Poll och föddes 930405, hon bor i Bergeforsen i en liten lekstuga, eller ja hon bor väl i huset med sin familj men hon har sitt egna lilla place i lekstugan. :D

Jag har väl kännt Emma i stort sätt hela mitt liv, våra mammor jobbade ihop och därför brukade vi vara med varandra även som små.

Med henne har man alltid roligt tillsammans, och vi har samma sjuka humor och kan skratta åt typ allt, speciellt om vi är övertrött.

Med henne kan man prata om allt, och tror aldrig vi har bråkat på riktigt någongång, och om det blivit något litet tjaffs så skratta vi alltid åt det typ dagen efter. xD

Vi har många bra minnen och fler ska det bli. :D

Du är bäst vännen, Älskar dig bästaste bästa vän <3 :)
BF- 4-ever ;) HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0