Dag 11 – Vad jag samlar på.

Egentligen är det väl inget som jag säger att jag samlar på, något som är bestämt att just det här ska jag ha mycket utav, utan jag ser mer på mina samlingar som något som bara blivit med tiden. :)

Jag har väldigt många mössor, i alla möjliga färger, och köper flera nya varje år, så det har blivit som en samling för mig.
Samma med skor, jag skulle kunna köpa nya skor varje månad om jag hade råd till de, har ett par stycken så det skulle man ju kunna kalla en samling också.

Men om jag ska säga något som jag börjat samla på bara för att så måste jag säga biobiljetter, har sparat alla mina biljetter i några år och har fortsatt med de för tycker det är roligt att se vad man såg för filmer för kanske 3 år sedan. :P
Jag samlar också på kinderleksaker, eller iaf har gjort. Jag och Emma fick för oss att vi skulle börja samla på det eftersom vi åt så myckt kinderägg, och har fått ihop en del figurer. xD


Om jag ska säga något som jag samlar omedvetet på så är det nog kvitton, min plånbok är jämt proppad av kvitton som jag samlat på mig, så har man lite och göra så kan man ju sitta och kolla igenom alla dom och se vilka som ska vara kvar. xD

Var väl typ det skulle jag tro. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0