bloggfrågor

Nu tänkte jag starta med en sak som många bloggare gör dels för att det inte bara ska bli massa snack om vad man gjort under dagen och även för att ni ska få lära känna mig bättre.
Så nu slänger jag upp några frågor som jag kommer besvara en för varje dag.

Dag 1 – En bild på mig själv och lite fakta om mig
Dag 2 – Min favorit årstid och varför.
Dag 3 – Bild på mig och min bästa vän och lite fakta om han/hon.
Dag 4 – Min favorit ägodel
Dag 5 – Innehållet i min väska.
Dag 6 – Vart jag hellst skulle vilja bo och varför.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 9 – Vad jag åt idag.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Vad jag samlar på.
Dag 13 – Min favorit låt
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Min favorithögtid.
Dag 16 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 17 – Mitt drömfordon
Dag 18 – Vart jag hellst shoppar mina kläder och vad klär jag mig hellst i. 
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Favoritsport.
Dag 21 – Vad jag hellst vill ha just nu.
Dag 22 – Vad jag längtar mest till nu.
Dag 23 – Någon jag saknar.
Dag 24 – Mitt framtida djur.
Dag 25 – En bild på mitt favorit klädesplagg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0