mycket nu!

Hej på er ! :)

Idag har jag varit på skolan från klockan 09:00 och pluggat först med studiegruppen om vindskydd och surrningar, har lärt oss hur man gör ett dubbelt halvslag, jag tror det hette så iaf.
Så nu ska vi bara redovisa det här och bygga ett fint vindskydd tillsammans med klassen i slutet av veckan. :)
Vid klockan 12 träffade jag 2 stycken andra som jag också har ett grupparbete med, då vi ska komma på en lek för barn 1-3 år som motorik och perception ingår i.
Det är ju jätte svårt att komma på en rörelselek för 1 åringar, asså vad kan de göra och förstå?
När jag och Nita hade barngymnastiken så hade ju bara 3 åringarna svårt att kunna utföra vissa saker ibland, så att komma på en uppgift som en 1 åring kan göra är väldigt svårt, men tillslut så fick vi väl till något som vi också ska visa upp i slutet av veckan.
Mycket praktiska redovisningar nu, men samtidigt mycket skriva också, fick ju veta att intervjuuppgiften har flyttats så att inlämningen blir på söndag istället för tisdag, tror ni man blev något less eller? Svar: ja!
Jag hade liksom planerat att träffa någon släkting i helgen och ställa frågorna så och kunna samanfatta det dagen efter eller så, ne men då ska det vara klart på söndag helt plötsligt så jag kommer få ta en telefonintevju med någon, och det känns ju inte alls lika bra, dels för att jag inte tycker om att prata i telefon, men är det någon jag känner så går det ju bra men ändå, sen att ta flera frågor på telefonen känns drygt, det kommer ju säkert ta tid så hej telefonräkning! Aja bara till att kämpa, ska släpa med mig kameran hem på fredag och fota pulkområdet på Sok också.
Stressigt nu då det blev massa ändringar helt plötsligt, man kan inte ändra till samma vecka, de ska dom nog få höra på utverderingen.

Ne nu ska jag ta cykeln och brumma iväg till skolan tänkte jag säga, brumma HAHAH, vad tro jag att jag har för cykel då, nån med motor ? xD
Ne men rulla kanske man kan säga, HAHA!
Våra lluare ska på skolan, så vi måste dit och ja vet inte vad vi ska göra egentligen om det är någon slags föreläsning eller om vi bara ska fråga dem frågor, bra fråga, dit ska jag iaf.

Sen blire hem, byta om och träning!
Fullspäckad dag typ, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0