trååk

Hejhej!

Klockan är 14:32, och jag sitter i sängen med ett gäng böcker och försöker ta mig igenom sida för sida, är ju inte lite man ska läsa heller,mina ögon kommer få gå i pension innan de här är klart.
Just nu håller jag på läsa om skogen skulle man kunna säga, man blir lite smått påmind om naturkunskapslektionerna man hade på gymnsasiet.
Det fula är att jag minns inte vad läraren jag hade i det ämnet hette och det var kanske bara 2 år sen vi hade han ju, står helt still, Nita kanske minns? :P

Mormor har varit här och hjälpt mig färgat håret,bild kommer senare då håret torkat riktigt och så. :)
Jag hoppas att de blev bra iaf. :)


Hade tänkt försöka ta mig igenom ca 20 sidor till, sedan tror jag att det blir en paus på Cross trainern. :P


Kommentarer
Postat av: nita

Nu kommer ju jag sitta och klura på lärarens namn! ): Minns inte vad han hette..



Jag måste nästan prata med dig men ska iväg och blir borta ett tag. Så kan jag inte smsa heller för min mobil är snart död och vägrar ladda batteriet. ): Gud hatar mig!!

2011-10-18 @ 14:53:46
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0