spelnörd?

Har bloglovin skaffat någon sorts tidsspärr på sin sida? går ju inte gå in där på kvällarna längre, det är ju typ då man har tid att läsa bloggar ju, hoppas det bara är något tillfällit.

Har fixat hårfärg idag, så imorgon blir det färga håret.
Ingen som vet hur jag tänkt att färga mer än mamma då, hittade inte riktigt den färgen jag tänkt mig, men blir nog bra ändå.
Lättare och färga hos frisör då man kan förklara ungefär hur man vill ha det, men fanns tider på fel dag bara så funkade inte riktigt så mormor ska komma och hjälpa mig imorgon, blir nog bra det också. :P
Ni får väl hålla utkik efter en bild någon gång under morgondagen. :P

Var en sväng på Lidl också och stog massa poliser runt några barn där, eller ja de kan vl ha varit i åldern då man gå i 7-8 kanske, men det räknas väl till barn det också, man undrar ju vad de gjort för något eftersom det var fler än en polisbil som kom. :o
Aja man kanske får höra det någongång i tiden, rykten brukar ju spridas ganska fort om det inte är något som går ut i tidningen då. :P

Tog en prommis med pappa vid 6-tiden, sedan blev det glass framför tv och en hel del mobilnördande, det fula var att alla i familjen satt och nörda på sin telefon också, Wordfeud vettu, det nya nördspelet istället för angry birds eller nått.
Jag som sa att jag aldrig skulle börja spela sånna spel som alla andra spelar, utan jag vill spela egna spel, och har hållt mig till att inte spela angry birds som typ alla gjorde ett tag, men nu fick jag sådan lust och bara prova spela Wordfeud mot mamma för tänkte att det inte kunde vara så svårt som det kan låta på dem ibland men hade vsist fel, var ett ganska svårt spel ändå, men bra för hjärnan säkert och få tänka lite.
Jag måste nog vara lite mobilnörd ändå, för bara idag på bara några timmar har jag laddat ner 3 nya spel. xD

Så nu ska jag borsta tänderna och krypa under täcket och nörda Temple run, tills jag tröttnar och somnar. :P
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0