Sista veckan !

Snacka om att man måste få armmuskler av att resa runt såhär ändå, dra tunga resväskor och bära dem upp och ned för trappor, det är jobbigt men ibland får det vara värt de besväret.
Var en hel hög med reklam som låg innan för dörren då man kom hem och ändå har jag bara varit borta ett par dagar. Såg iaf att nästan alla affärer har billigt godis nu inför haloween, och det gillas, man kanske bör passa på och köpa hem lite så att man har. :)

Orkade inte göra mat, så värmde en bit taccopaj, fast den var inte så god, inte idag iaf och inte som uppvärmt, så blev inte att man åt så mycket av den och tog en hårdbrödmacka istället, inte tillräckligt mycket mat för att träna sen då kanske, men får väl äta något annat efteråt istället.

Försökte läsa några sidor till av boken jag nämde förut, gick inte läsa så mycket, mina ögon orkade inte de så får försöka läsa lite mer imorgon, för sedan lär jag ju absolut inte orka.
Nu tittar jag iaf på Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö, som går på tv, och tänkte byta om snart eftersom det är dags att börja gå om en stund.
Sista veckan av träningen, de är nu testerna ska göras om och vi kommer se om vi förbättrats något, spännande!

Ha en sån trevlig måndagkväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0