plask i poolen

Hallåhallå!

Har nyss ätit mat så nu ligger jag och tar det lugnt i sängen innan jag ska upp och se på Idol med mamma och pappa.
Har varit och simmat med pappa, hann bara komma hem så for vi på en gång.
Var skönt att få simma lite och ta det lugnt i bubbelpoolen, hade velat ångbastat också, men den var trasig så fick nöja mig med en vanlig bastu, men var ju skönt de också. :P

Blev så less nu, fick ett mail som jag väntat på ett tag nu så var det inte till mina förväntningar, eller jo jag hade förväntat mig ett negativt svar, men att folk inte kan ställa upp stör mig. KUL!!

Ska bli skönt att bara ta det lugnt ikväll, man blir lite trött av att plaska runt i vattnet. :P

Ha en trevlig helg mina vänner. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0