Godmorgon Godmorgon

ska egentligen sova nu, mitt alarm står på klockan 10, men har vaknat hundra gånger i natt och kollat klockan och somna om, så tillslut orkade jag inte somna om något mer så klev upp och fikade lite istället.
Ha jätte ont i vänstra bröstet, tänk om det är hjärtat jag ha ont i? :O eller sitter de ens där? HAHA bra att jag inte vet vilken sida hjärtat sitter på. xD
Men känns inte som träningsverk eller något sånt ont så hoppas det inte är nått farligt bara.


Idag ska jag på skolan, fast jag är ledig och plugga lite med min studiegrupp, därefter reser jag tillbaka i tiden för att gå på tacksittning med 80-tals tema.
Kan bli riktigt rolt att få mixtra med olika färger, synd bara att jag inte ha kvar det långa håret, hade känts finare till, men gå nog få ihop något av mitt också ska ni se, om jag hinner kan jag slänga upp en bild hur jag kommer se ut. ;)

Nu ska jag göra mig klar för dagen så ha en bra dag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0