Burr!

Idag har jag varit i Hemlingby och haft lektion ute på ett friluftsområde där, och innan man väl kom dit så hade man cyklat värsta omvägen,men tur man inte var ensam och virra iaf, dåligt att lärarna inte kan beskriva vägar och platser lite bättre, vafan om de bara säger hemlingby de skulle ju kunna vara köpcentret, willys eller ja vart som hellst. Kommer man inte härifrån så är det inte lätt att veta att det finns ett friluftsområde just där liksom.

Vi har iaf gjort en hel del i skogen, byggt hus åt vittrarna ,hoppat som en ekorre och försökt få fram frönen ur kottarna, ja en hel del har vi gjort, t,o,m frysigt fast man var ganska bra påklädd, var ju kallt ute. :o
Visste inte vad jag ville äta imorse, så tänkte inte på att ta fram något så fick bli färdigmat som bara var att värma i micron, inte det godaste jag ätit men det funkade. =)
Precis då jag skulle sätta mig och äta så kom en geting och störde också, har inte dem dött vid de här laget? Ja här inne få dem då inte vara, för sånna djur tycker jag inte om, ursh.

Tänkte börja plocka ner de grejer jag ska ha med mig hem till Timrå imorgon, kommer ju knapt ha något i resväskan eftersom jag har de flesta grejerna där så få passa på att ta med lite handdukar åsånt. Blir skönt att dra en lät väska för en gångs skull. :)

Ursh jag fryser fortfarande sedan vi varit ute, skulle vilja ta en varm dusch, men känns ju onödigt då jag ska duscha efter träningen ju. Träningen är man ju inte så pepp på heller då man är lite halvfrusen och de är kallt ute, men lika bra att gå dit så kan man mysa ner sig under täcket sen.

Ha så trevligt alla <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0