xD

Vaknade runt 11:30, så gick upp och fikade och gjorde mig i ordning, la mig i sängen igen och läste några sidor ur kurslitteratur som skulle vara läst för att kunna göra en uppgift.
Tog en promenad med min vän Cornelia som det var ett tag sedan man träffade, alltid lika roligt på våra promenader då det finns mycket att prata om.
Efter det så har jag suttit och fixat en framsida till vfu-rapporten och skickat in den på nytt, eftersom jag glömde bort att göra en framsida först, sedan har jag suttit och gjort en annan uppgift, bara 2 uppgifter kvar då, eller bara och bara, en uppgift mindre då kanske man kan säga för att det inte ska låta som att de andra två lär gå jätte fort att göra.
Känns skönt att man kan stryka mer och mer på uppgiftspappret, snart har man ingenting kvar, hade varit skönt och vara klar med så mycket som möjligt innan skolan börjar igen, men ska ju bort en hel vecka så får se om jag hinner med det.

Kan ju säga att Chatroulette är en väldigt rolig sida ibland, jag och Emma ha sagt länge att vi båda ska vara inne på det och se hur troligt det kan vara att hitta någon man känner, och seriöst, de är ganska stor chans kan jag ju lova, och satans så vi garvade då vi hittade varann, ne det var roligt kan jag säga, men jag tro inte man förstår det roliga om man inte provat. xD

Ne nu ska jag se på julkalendern, ha det bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0