Ursh på uppgifter!

Godmorgon!
ligger i sängen och ska försöka ta tag i en uppgift, har ingen motivation alls när man varit ledig från plugg ett par dagar, men behöver bli klar med så mycket som möjligt innan nyår med tanke på att jag kommer att vara borta en hel vecka sen.
Men uppgiften är krånglig och dryg bara, man ska skriva ett anmälningsbrev till en början, och hur vet man vad man får skriva i ett sådant brev, och hur lätt är det ens att komma på en situiation i förskolan som jag vill anmäla men som personalen inte tar på allvar, den här uppgiften är säkert jätte lätt för någon som varit med om en sådan situation eller dem med mer erfarenhet, men av tre veckor i förskolan så har man ju knappast hunnit uppleva något sådant.
Hur långt ska ett anmälnings brev vara?
Finns många frågor kring denna uppgift men det får bli som det bli, få hoppas att jag få till något bra och att jag gör på rätt sätt.
Längtar tills man slipper se dessa uppgifter.

Gör ju det inte bättre att man är trött, gick lite trögt att sova inatt så fick ligga och spela spel på telen tills jag somnade, och gjorde the idiot test 3, och ja man är fan ganska smart ändå, kan man lösa dryga ekvationer på natten så då är man nog inte så dum ändå, men än har jag inte klarat spelet, har bara kommit till nivån då man är riktigt smart, sedan tog det stopp, men ska fan klara ut det där någon dag också. ;D

Ne men man kanske ska börja med plugget så jag får något gjort. :p

Kommentarer
Postat av: nita

Själv så måste jag plugga inför tentan, går väldigt segt. Gav mig på att försöka koda om bloggen istället. o:

2011-12-28 @ 15:16:33
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

hej :) ser ut som om vi har samma uppgift :( jag går första terminen som förskollärare och ska skriva ett anmälningsbrev, tänker precis som dig. Vad ska finnas med, får man skriva allt? Hm. Hoppas det gick bra för dig :)

2012-01-09 @ 14:19:43
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0