tjockismåndag


Här ser vi Härnösands lyxkök och de två mästerkockarna, den tredje sitter här för tillfället, för skulle fixa lite julmusik från datorn och passade på att ta en ful bild från mobilen och slänga in ett inlägg.
Än så länge har vi bara varit på affären och handlat allt vi behöver inför kvällen och jag har handlat batterier så att vi kan spela Tick tack bom sedan, ett roligt spel men inte om man spelar det med simon och få kategorier som på restaurangen eller i köket kommer upp.
Men verkar som att det bir en tjockiskväll idag, dricka, chips och godis är laddat så det nog räcker hela natten. ;D Eller ne vi är ju tre stycken, det räcker nog bara ett tag om vi är på tjockishumör.
Men först blir det middag, vilket blir min och Nitas standardmat, Fläskytterfilé, potatisgratäng och sallad, vi kommer bli så duktiga på det med tanke på att det är tredje gången vi kör på det nu, och nu gick det ju ännu fortare att göra klart allt med tanke på att vi är tre stycken denna gång.
Min mage lär nog strejka imorgon efter allt man ska trycka i sig. :P


Nu ska jag vara social med de andra igen så ha en jätte bra dag, för det ska jag ha. :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0